مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 14:172022-08-22اقتصادي

افزایش 19 درصدی جذب بودجه در چهارمحال و بختیاری/ کسب رتبه اول در کاهش نرخ بیکاری


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: بدون در نظر گرفتن اعتبارات سفر رییس جمهور به استان جذب بودجه 19 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی شهریارپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: یکی از اهداف اساسی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، توسعه مبتنی بر عدالت و آمایش سرزمینی برای افزایش رفاه مردم و ارتقاء شاخص های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه به تولید و اشتغال، خاطرنشان کرد: نقطه عطف مباحث بودجه ای توجه به شاخص های اقتصادی برای سال جاری است که این شاخص در سطح کشور رشد اقتصادی هشت درصد است و برای استان 7.

4 درصد هدف گذاری شده است.

وجود 761 طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وی درخصوص بهره وری از طرح های نیمه تمام، اظهار داشت: 761 طرح نیمه تمام با نیاز اعتباری 12 هزار میلیارد تومان در استان وجود دارد که تسریع در بهره برداری از اولویت های سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است.

وی با اشاره به اینکه 476 میلیارد تومان سهم اعتبارات محرومیت زدایی ابلاغی به استان است، افزود: منابع عمومی دولت جوابگو نیازهای استانی نیست و باید از ظرفیت بخش های غیردولتی و تعاونی استفاده شود و منابع در مناطق کمتر توسعه یافته استان توز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی جذب بودجه در چهارمحال و بختیاری/ کسب رتبه اول در کاهش نرخ بیکاری

افزایش 19 درصدی جذب بودجه در چهارمحال و بختیاری/ کسب رتبه اول در کاهش نرخ بیکاری