مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-22اقتصادي

شعار رییسی «همه چیز برجام نیست» بود


دولت مذاکرات را خوب مدیریت کرد و آنهایی که می گویند «دولت برای پسااحیای برجام برنامه ندارد» شاهد و مدرکی ارائه بدهند و بگویند «به این دلایل دولت توانمندی بهره مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام را ندارد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از نامه نیوز، گرچه احیای برجام پالس های مثبتی به جامعه می دهد و از هم اکنون نیز آثار روانی آن در بازار ارز قابل مشاهده است اما آنچه در این میان اهمیت دارد، اقداماتی است که دولت باید بلافاصله بعد از اجرای توافق جدید هسته ای در دستورکار قرار دهد و به جد پیگیر اجرایی شدن آنها باشد.

برخی سیاسیون و کارشناسان اقتصادی معتقدند این دولت برنامه ای برای پسا احیای برجام ندارد.

سیدحسین نقوی حسینی درباره توانایی دولت رییسی برای بهره گیری از فرصت های اقتصادی احیای برجام گفت: این دولت از همان ابتدا بنای رسیدگی به امور کشور را بر موضوع نتیجه بخشی مذاکرات برجامی نگذاشت بلکه برجام را بخشی از هدفش در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد، بر همین اساس نگاه به شرق را در دستورکار خود قرار داد و موفقیت های خوبی هم در این مسیر به دست آورد اما این به آن معنا نیست که دولت سیزدهم به برجام توجهی ندارد.

وی افزود: هر چند دولت آقای رییسی شعارش این بود که همه چیز برجام نیست و این شعار را در مقام عمل نیز دنبال کرد اما این دولت تأثیر احیای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار رییسی «همه چیز برجام نیست» بود

شعار رییسی «همه چیز برجام نیست» بود