مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-22ورزشي

آیین بزرگداشت «روز جهانی مسجد» در مصلی اردبیل برگزار شد


آیین بزرگداشت «روز جهانی مسجد» در مصلی اردبیل و تجلیل از شهریاران جوان محلات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری، اباصلت ابراهیمی در مراسم گرامیداشت روز جهانی مساجد اظهار کرد: امروز ارج نهادن به نقش مساجد و صیانت از عظمت مساجد یک وظیفه و ضرورت برای تمامی نهادهای فرهنگی است.

وی افزود: علاوه بر اینکه مساجد به عنوان مکان مقدس برای همه ماست، بلکه به عنوان یک پایگاه فرهنگی اجتماعی بزرگ نیز برای جذب جوانان و نوجوانان به شمار می رود که در این راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز با تعامل و هماهنگی بیشتر با کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای بهبود کیفیت محتواهای فرهنگی مساجد تلاش می کند.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل همچنین ضمن تقدیر از تلاش تمامی شهریاران جوان محلات اردبیل و فعالان مساجد که با در طول چند ماه گذشته همکاری چشمگیری با شهرداری اردبیل به ویژه در برگزاری مراسمات فرهنگی مذهبی داشتند، بیان کرد: تکریم نیروهای فعال مساجد نیز بر عهده ماست تا این جوانان بتوانند بیش از پیش صادقانه در مساجد برای اهالی محلات اردبیل خدمت کنند.

گفتنی است: رونمایی از پوستر زیست فناورانه مسجد و اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) از دیگر بخش های این مراسم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت «روز جهانی مسجد» در مصلی اردبیل برگزار شد

آیین بزرگداشت «روز جهانی مسجد» در مصلی اردبیل برگزار شد