مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-22اقتصادي

افزایش 64 درصدی بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، کرونا وضعیت مشهد و سایر شهرهای استان خراسان رضوی را به رنگ های قرمز و نارنجی تغییر داده که این تغییر رنگ زنگ خطری برای رعایت بیشتر پروتکل ها محسوب می شود و وظیفه مردم در این برهه توجه بیشتر نسبت به تزریق واکسن است.

با وجود آنکه کرونا در شش موج قبلی حسابی به همه ما ثابت کرد که با هیچ کس شوخی ندارد اما مدتی است جامعه به چنان بی اعتنایی نسبت به این بیماری دچار شده که بیم تکرار وضعیت گذشته می رود.

محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایشی شدن روند مراجعه بیماران سرپایی و بستری شدگان مبتلا به کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تاکید کرد: استفاده از ماسک و نیز دریافت به موقع دُز یادآور واکسن کرونا نیز قبل از حضور در این مراسم بیش از هر زمان دیگری مورد تأکید است.

وی از افزایش 64 درصدی بستری بیماران کرونایی در بیمارستانهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: طی این مدت تعداد بستری شدگان جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی از 96 مورد در 29 مرداد ماه به 213 مورد در 30 مرداد رسیده است که از این تعداد روز گذشته 129 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 64 درصدی بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی

افزایش 64 درصدی بستری شدگان کرونا در خراسان رضوی