مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-22سياسي

تشکیل 12 هیئت اندیشه ورز با هدف تحقق جهاد تبیین


مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با بیان اینکه جهاد تبیین از عرصه های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا 12 هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد تبیین فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی طلاب بسیجی همچون رزمندگان دفاع مقدس در میدان های مختلف با روحیه ایثار و ازخودگذشتگی وارد میدان شدند و حماسه های ماندگاری خلق کردند و بسیاری از تهدیدات را به فرصت های بزرگ خلق نمودند.

رجبی ادامه داد: ورود به عرصه سازندگی و محرومیت زدایی از دیگر عرصه های نقش آفرینی بسیج طلاب است که سال گذشته بیش از 50 مسکن محرومین بازسازی و مرمت شد و امسال نیز این برنامه را در دستور کار داریم و در سیل روستای آهنگران از ابتدای وقوع سیل در کنار مردم این روستا حاضر شدیم.

وی اضافه کرد: اردوهای جهادی بسیج طلاب در تابستان سال جاری شروع شده که طلاب بسیجی علاوه بر فعالیت های سازندگی به فعالیت های فرهنگی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، کلاس های مشاوره، احکام، برنامه های بصیرتی و یادواره های شهدا می پردازند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی دیگر از عرصه های فعالیت بسیج طلاب است، گفت: در این راستا 12 هیئت اندیشه ورز در سطح استان مرکزی تشکیل شده و در راستای تحقق جهاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 12 هیئت اندیشه ورز با هدف تحقق جهاد تبیین

تشکیل 12 هیئت اندیشه ورز با هدف تحقق جهاد تبیین