مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-22سياسي

استاندار هرمزگان: هیچ اصالتی برای تصویرسازی جعلی از اقداماتم قائل نیستم


در بیان اقدامات و تلاش های صورت گرفته از سوی دولت برای هرمزگان، هیچ اصالتی برای تصویرسازی جعلی از اقداماتم قائل نیستم و معتقدم باید با مردم صادقانه سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان شب گذشته در آیین گرامی داشت است اما در این بین وظیفه ما این است که با کار و عملکرد خودمان خلاف گفته های دشمن را ثابت کنیم و مسائل مردم را در جهت رضایت بخشی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام حل و فصل کنیم.

رسانه ها با نقد منصفانه به کمک بیایند استاندار هرمزگان بیان کرد: رسانه ها با نقد منصفانه می توانند به ما کمک کنند، چنانچه چند ماه پیش که روزشمار مصوبات سفرهای شهرستانی را تهیه کردیم غالبا مخالف بودند اما معتقدم که وقتی شما خبرنگاران و رسانه ها فشاری را می آورید موجب می شود با وجود فشاری که به ما می آید کار هم سرعت بیشتری پیدا کند و فکر می کنم این امر مدل نیستم و قائل بر کار اصولی هستیم.

وی ادامه داد: ما هیچ وقت ادعا نکردیم که می توانیم 100 درصد قول هایمان را عملی کنیم اما با کمک شما تلاش خواهیم کرد اکثر قول هایمان را عملی کنیم و خود را موظف به پاسخگویی می دانم و در آغاز  هفته دولت با عدد، رقم و شاخص های نسبی مسائل را بیان خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: هیچ اصالتی برای تصویرسازی جعلی از اقداماتم قائل نیستم

استاندار هرمزگان: هیچ اصالتی برای تصویرسازی جعلی از اقداماتم قائل نیستم