مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-22سياسي

هلند؛ کشور پرچمدار کنترل سیل در جهان


پس از وقوع این حادثه مرگبار، مسئولان هلندی تصمیم گرفتند که برای همیشه راه را بر تکرار خطر وقوع سیل ببندند؛ براین اساس طرحی موسوم به عملیات دلتا (Delta Works) اجرایی شد.

- پس از وقوع این حادثه مرگبار، مسئولان هلندی تصمیم گرفتند که برای همیشه راه را بر تکرار خطر وقوع سیل ببندند؛ براین اساس طرحی موسوم به عملیات دلتا (Delta Works) اجرایی شد.

کشور هلند به واسطه تجربه های ارزشمندی که از وقوع سیل های مختلف در این کشور به دست آورده و اقداماتی که در زمینه مدیریت سیل انجام داد، امروز به پرچمدار کنترل سیل در جهان تبدیل شده و تلاش می کند آخرین فناوری ها و دستاوردها در حوزه مدیریت آب را از طریق مؤسسه تحقیقات آب آی اچ ای دلفت (IHE Delft) در اختیار دانشمندان و پژوهشگران سراسر جهان قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه بررسی برترین مراکز و مؤسسه های آموزشی و پژوهشی جهان و بعد از آشنایی با جامعه فرانهوفر و جامعه ماکس پلانک آلمان، این بار به کشور هلند سفر می کنیم تا با مؤسسه آی .

اچ .

ای دلفت (IHE Delft) به عنوان بزرگترین مرکز بین المللی تحصیلات تکمیلی در حوزه آب آشنا شویم.

نگاهی به یک هزار سال سیل در هلند اگر نگاهی به فهرست ثبت شده سیل های هلند بیاندازیم، اولین مورد مربوط به سیل سال 838 میلادی در بخش وسیعی از شمال غرب هلند که امروزه فریسلاند (Friesland) است که در اثر طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند؛ کشور پرچمدار کنترل سیل در جهان

هلند؛ کشور پرچمدار کنترل سیل در جهان