مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-21اجتماعي

زمینه سازی برای تحقق شعار سال در دانشگاه منابع طبیعی


رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: به منظور زمینه سازی برای توسعه فناوری های نوین و اشتغالزا و تحقق شعار سال، تقویت همکاری های آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه همکاری دانشکده منابع طبیعی با دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی قربانی، رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، در جمع خبرنگاران، تحول در بخش منابع طبیعی و محیط زیست کشور را نیازمند تربیت و آموزش نیروهای انسانی جامع نگر دانست و افزود: در این راستا تقویت اقدامات بین دانشکده ای به ویژه در دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور در راستای تحقق سیاست های دانشگاه کارافرین و تولید علم نافع ضرورت دارد.

  وی بر لزوم برنامه ریزی درسی در بخش های فوق با رویکرد تحول گرایی مبتنی بر توسعه کارافرینی و دانش بنیان تاکید کرد و گفت: توجه به فناوری های نوین و توسعه کارافرینی در رشته های منابع طبیعی و محیط زیست می تواند بستر مناسبی برای تقویت اشتغال فارغ التحصیلان در این رشته ها و ایجاد ارزش افزوده در کارکردها و خدمات اکولوژیک محور در بخش منابع طبیعی فراهم کند.

  رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران همچنین توجه به فناوری های نوین و کارافرینی در تربیت و آموزش دانشجویان در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست را در تولید علم نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه سازی برای تحقق شعار سال در دانشگاه منابع طبیعی

زمینه سازی برای تحقق شعار سال در دانشگاه منابع طبیعی