مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-21ورزشي

3 درصد اعتبار روستاها به ورزش اختصاص یابد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اعتبار قابل توجهی به روستاها تخصیص یافته و در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است، گفت: 3 درصد از این اعتبارات باید به بخش ورزش و فرهنگ اختصاص پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جواد بازرگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مجمع عمومی هیأت ورزش های بومی و محلی استان زنجان از رایزنی های جدی در این راستا با دهیاری های مختلف از جمله روستای حاج سیران و ارمغان خانه خبر داد و اظهار کرد: تا هفته تربیت بدنی 1401 تعدادی جامعه روستایی تشکیل می دهد، تصریح کرد: این جمعیت که تقریبا نیمی از جمعیت استان را شامل می شود در 70 روستای استان ساکن هستند و در خدابنده غالب روستاها بالای 2 هزار نفر جمعیت دارند.

وی در ادامه افزود: اداره کل ورزش وجوانان و هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی به عنوان متولی ورزش و سلامت باید برنامه ای برای این حوزه طراحی و تدوین کنند تا برای قشر مظلوم و پای کار روستایی که از ظرفیت فوق العاده ای نیز برخوردارند شادی و نشاط و پویایی ایجاد کرده از آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد و.

جلوگیری کنند.

بازرگان با تاکید بر استفاده از روستاییان در ترکیب تیم های مسابقات اظهار داشت: تجربه نشان داده که وقتی بستر فراهم باشد استعدادهای عظیم این قشر ارزشمند شکوفا شده جزو نام آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 درصد اعتبار روستاها به ورزش اختصاص یابد

3 درصد اعتبار روستاها به ورزش اختصاص یابد