مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-21اجتماعي

موکب مردم آباده برای نخستین بار در اربعین برپا می شود


برای اولین بار مردم آباده توفیق خدمتگزاری زائران اربعین اباعبدالله را پیدا می کنند و موکب مردم امام رضایی آباده در جاده نخلستان نجف_کربلا برپا می شود.

- سجاد یوسفی در گفتگو با خبرنگار فارس در آباده گفت: موکب مردم آباده برای سال اول در جاده نخلستان نجف_کربلا برپا می شود و مردم آباده توفیق خدمت به زائران اباعبدالله را پیدا می کنند.

وی افزود: این موکب که توسط هیئت عاشوراییان منتظر در اربعین مدیریت می شود، نظر به گرمای هوا اولویت نخست آن در ارائه خدمات، اسکان مطلوب و نیز تامین آب شرب و شربت خنک و ایجاد سازه های جلوگیری کننده از شدت گرما برای زائران پیاده است.

یوسفی در خصوص خدمات موکب های اربعین افزود: لازم به ذکر است چند سالی هست مواکب اربعین علاوه بر خدمتگذاری در این ایام در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و.

برای کمک رسانی به مناطق آسیب دیده نیز اعزام می شوند.

وی ادامه داد: امکاناتی برای این موکب در حال آماده سازی می باشد که مشارکت عمومی و همکاری تمام همشهریان در خدمت در این موکب و پرداخت نذور را می طلبد.

یوسفی افزود: اگر مشارکت های مردمی به حد نیاز برسد، قرار است نزدیک به 20 خدمت مانند اسکان، پذیرایی، درمانگاه، تعمیر کیف و کفش، پیرایشگاه، خدمات فرهنگی، عکاسی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب مردم آباده برای نخستین بار در اربعین برپا می شود

موکب مردم آباده برای نخستین بار در اربعین برپا می شود