مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-21اقتصادي

سرانجام پروژه پارکینگ طبقاتی استاد معین


عضو شورای شهر تهران با اشاره به سرانجام پروژه پارکینگ طبقاتی استاد معین گفت: در منطقه فرودگاه مهرآباد بدهی های چند هزار میلیارد تومانی داریم و باید مطالبات شهرداری تهران هرچه سریع تر وصول شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در جریان بررسی گزارش حسابرسی منطقه 9 شهرداری تهران اظهارداشت: در منطقه فرودگاه مهرآباد بدهی های چند هزار میلیارد تومانی داریم، باید مطالبات شهرداری تهران هرچه سریعتر وصول شود و بتوانیم با ارتش جمهوری اسلامی و دیگر بخش ها در این زمینه به توافق برسیم.

وی افزود: 100 ملک از دارایی های شهرداری در منطقه 9 مسکوت مانده که باید به فروش برسد و یا اجاره داده شود که ارزش افزوده داشته باشد.

در خصوص پروژه پارکینگ طبقاتی استاد معین نیز قدر السهم شهرداری به دلیل فوت پیمانکار، هنوز به نتیجه نرسیده که باید در مراجع قضایی پیگیری شود.

مظفر با تأکید بر مولدسازی دارایی ها در منطقه 9 خاطرنشان کرد: علاوه بر مولدسازی، در خصوص تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی و همچنین بدهی ها باید تلاش شود.

مظفر رییس کمیته بودجه شورای شهر همچنین در جریان بررسی گزارش منطقه 15 با اشاره به تعیین تکلیف واحدهای مسکونی اتابک اظهار کرد: در محله مینابی و امامزاده سید خاتون 40 واحد واگذار شده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام پروژه پارکینگ طبقاتی استاد معین

سرانجام پروژه پارکینگ طبقاتی استاد معین