مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 07:522022-08-21اقتصادي

افتتاح 4 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته دولت در گرمسار


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از افتتاح چهار پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، امیرحسین شاه حسینی، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار از افتتاح چهار پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری گرمسار در هفته دولت خبر داد.

وی گفت: این 4 پروژه در بخش های بیابان زدایی و آبخیزداری و در راستای سیاست ها و اهداف سازمان منابع طبیعی با اعتبارات ملی سال 1400 اجرا شده است.

 وی اظهار کرد: با هدف حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی و مقابله با پدیده گرد و غبار در بخش بیابان دو پروژه نهال کاری با سطح 187 هکتار با گونه های تاغ وآتریپلکس و قره داغ در منطقه غرب کهک و بادشکن غیرزنده به طول 70 کیلومتر با ساقه نی و کلش برنج در منطقه ایستگاه کویر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا شد.

شاه حسینی افزود: در راستای مدیریت حوزه های آبخیز و نیل به اهداف آبخیزداری مانند کنترل سیل، اخذ رسوب، تقویت آب های زیرزمینی، افزایش پوشش گیاهی و … دو پروژه احداث بند سنگ و ملات با حجم یک هزار و 500 مترمکعب و مرمت بند خاکی با حجم سه هزار و 550 مترمکعب در حوزه آبخیز چنداب جمعاً به مبلغ 16 میلیارد و 600 میلیون ریال اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته دولت در گرمسار

افتتاح 4 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت هفته دولت در گرمسار