مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 23:222022-08-20اجتماعي

پرداخت بخشی از مطالبات رتبه بندی معلمان تا 31 مرداد/ جزییات فرایند رتبه بندی


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اعمال رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 1400 است، گفت: احتمال می دهم تا پایان مرداد، بخشی از مطالبات رتبه بندی فرهنگیان به صورت علی الحساب پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نسبت به خیلی دستگاه ها بالاتر بوده است، اضافه کرد: معلمان در بحث های اجتماعی بیشتر از سایر افراد به عنوان کنشگر فعال هستند و مقبولیت آنها هم در تحقیقات اسفند 1400، بالاتر است.

  * از همکارانم عذرخواهی می کنم وزیر آموزش و پرورش به فرایند رتبه بندی در سامانه رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: پس از اینکه معلمان مدارک را بارگذاری کردند، ارزیابان حرفه ای، نمرات آنها را خواهند داد و برای هیأت های ممیزی می رود؛ هیأت های ممیزی تعیین می کنند که رتبه فرد چیست و از آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، استاد معلم از 45 درصد تا 90 درصد سه گانه حق شغل، شاغل و فوق العاده شغل را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اگر معلمان اعتراضی داشته باشند در سامانه امکان درج اعتراض وجود دارد، گفت: اینجا جا دارد که از همکارانم عذرخواهی کنم؛ یک زمانی رییس مرکز آمار و فناوری داشتیم و بعدها آمدند که این سامانه ها را بهتر کنند؛ آن سامانه ها را برداشتند و نتوانستند سامانه های بهتری را جایگزین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخشی از مطالبات رتبه بندی معلمان تا 31 مرداد/ جزییات فرایند رتبه بندی

پرداخت بخشی از مطالبات رتبه بندی معلمان تا 31 مرداد/ جزییات فرایند رتبه بندی