مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-20اقتصادي

پیشرفت فیزیکی سد باغان به 87 درصد رسید


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی 87 درصدی سد باغان خبر داد و گفت: خط انتقال آب سد باغان نیز82 درصد پیشرفت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: سد باغان یکی از مهمترین سازه های آبی در استان بوشهر است که از نوع بتنی غلتکی بوده و با ارتفاع 56 متر و طول تاج 311 متر با حجم مخزن 32 میلیون مترمکعب در دست ساخت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر با اشاره به اینکه میزان اعتبار این سد با نرخ تبدیل روز، 1300 میلیارد تومان می باشد، بیان داشت: سیستم انحراف این سد شامل یک فرازبند به ارتفاع 26 متر و یک کالورت دو دهنه به طول 115 متر است که در انجام داده است.

محمدی افزود: پیشرفت بدنه سد باغان هم اکنون 90 درصد و کل طرح سد باغان( شامل تجهیز کارگاه، جاده دسترسی، سیستم انحراف آب، دایک جانبی، حوضچه آرامش و دیگر تاسیسات و ابنیه فنی) 87 درصد برآورد می شود.

وی تصریح کرد: سد باغان به میزان 2.

1 میلیون مترمکعب به بخش شرب، 6 میلیون مترمکعب صنایع و 5 میلیون مترمکعب کشاورزی تخصیص می دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: : پیشرفت فیزیکی خط انتقال سد باغان 82 درصد و با سرمایه گذاری 450 میلیارد تومان در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی سد باغان به 87 درصد رسید

پیشرفت فیزیکی سد باغان به 87 درصد رسید