مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-20اقتصادي

معاون وزیر صمت: 372 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی کشور هفته دولت افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی رسولیان، در جریان سفر خود به این استان با حضور در مراسم افتتاح 55 طرح عمرانی و زیرساختی شهرک های و نواحی صنعتی استان یزد، اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 372 طرح با اعتبار 15 هزار میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی کشور به بهره برداری می رسد.

وی افزود: امسال بیش از هشت هزار میلیارد تومان از منابع سازمانی به زیرساخت های شهرکهای صنعتی اختصاص یافته و دولت نیز بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده است.

رسولیان در ادامه با توجه به افزایش استقبال سرمایه گذاران و صنعتگران برای ایجاد شهرک صنایع خورشیدی در استان یزد، گفت: این مهم در دستور کار قرار دارد.

معاون وزیر صمت با بیان این که در سال گذشته هفت هزار هکتار به وسعت شهرک صنعتی استان یزد اضافه شده است، تصریح کرد: ایجاد یک شهرک صنعتی با وسعت شش هزار هکتار از دیگر اقدامات در دستور کار برای توسعه اقتصادی استان یزد است.

وی آینده نگری برای آب مورد نیاز صنایع را ضروری دانست و بیان کرد: استفاده از پساب در فضای سبز برای صرفه جویی در مصرف آب بخش صنعت باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

رسولیان خاطرنشان کرد: در همین راستان طی سال گذشته 40 میلیون مترمکعب پساب را خریداری کردیم و امسال هم به همین میزان خرید پساب را شاهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: 372 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی کشور هفته دولت افتتاح می شود

معاون وزیر صمت: 372 طرح زیرساختی در نواحی صنعتی کشور هفته دولت افتتاح می شود