مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-20سياسي

دولت با جدیت در حال اجرای پروژه های بزرگ آبرسانی است


دولت اجرای پروژه های بزرگ و کلان آبرسانی را با قدرت و قوت در دستور کار قرار داده و اعتبارات طرح آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین هم با همت دولت و مجلس تامین و اجرایی می شود.

- علی اکبر محرابیان در حاشیه افتتاح طرح آبرسانی از سد طالقان به شهر آبیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک، اتمام این پروژه را حاصل کار جهادی مسئولان ملی و استانی دانست و اظهار کرد: پس از سالها انتظار آب شرب و بهداشتی باکیفیت و زلال وارد خانه های مردم آبیک شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای تامین منابع آب استان قزوین از سد طالقان در سالهای گذشته افزود: طول این طرح 320 کیلومتر است که 180 کیلومتر از خط، خط اصلی و مابقی خطوط، فرعی و.

است.

وزیر نیرو ادامه داد: مرحله نخست آبرسانی که به شهر آبیک بود با یک اقدام خیلی سریع و ضربتی از سال گذشته شروع شد و طی چند ماه گذشته با سرعت بسیار خوب به مرحله بهره برداری رسید که بخشی از خط انتقال، خطی است که آب کل استان را تامین می کند و شامل لوله 1600 میلی متر است که اجرا شده و بخشی هم در خط آبیک قرار داشت که به اجرا و به اتمام رسید.

محرابیان اضافه کرد: برای اجرای مابقی طرح آبرسانی از سد طالقان به  مابقی شهرها و روستاهای استان قزوین مناقصه در حال اجراست و با تعیین پیمانکار ادامه خط با سرعت آبرسانی آبیک، عملیات اجرایی آن آغاز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با جدیت در حال اجرای پروژه های بزرگ آبرسانی است

دولت با جدیت در حال اجرای پروژه های بزرگ آبرسانی است