مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 11:072022-08-20ورزشي

شکل بازی صنعت نفت امیدوار کننده است/ کار پرکاس از منصوریان سخت تر است


عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: سرمربی جدید تیم صنعت نفت به دلیل اینکه باید یک تیم جدید را شکل دهی کند، کار به مراتب سخت تری نسبت به مربی فصل گذشته در پیش دارد.

- غلامرضا خلیفه، عضو کمیته فنی باشگاه صنعت نفت آبادان، در خصوص عملکرد تیم صنعت نفت در دو بازی گذشته از فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران، در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تیمی که فصل گذشته، علیرضا منصوریان روانه مسابقات کرده بود، از استخوان بندی برخوردار بود که سید سیروس پورموسوی در دو فصل گذشته تشکیل داده بود و منصوریان کمترین زحمت را در این بین داشت و فقط بازیکنانی همچون بوعذار و بزرگ به تیم اضافه شده بودند.

وی افزود: صنعت نفت در فصل گذشته و در سه بازی ابتدایی فصل سه شکست را متحمل شد، 6 گل دریافت کرد و موفق به زدن گل نشد که دو بازی از آن سه بازی ابتدایی، خانگی بود.

وی با بیان اینکه قاعده فوتبال ایران بر این است که مربیان اسم و رسم دار را بیشتر مورد پسند هستند، گفت: با آمدن پرکاس که به نوعی برای فوتبال دوستان تقریبا گمنام است، یک موجی ایجاد شد و این موج، مربیانی را می پسندد که نه به واسطه توانایی، بلکه دارای روحیه جار و جنجال بیشتر و در معرض دید رسانه ها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل بازی صنعت نفت امیدوار کننده است/ کار پرکاس از منصوریان سخت تر است

شکل بازی صنعت نفت امیدوار کننده است/ کار پرکاس از منصوریان سخت تر است