مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-20فناوري

مهمترین دستورالعمل امنیتی برای پیاده سازی صحیح API به فارسی ترجمه شد


مهندسان یکی از شرکت های فعال در حوزه امنیت سایبری اخیرا سند «OWASP API Security Top 10» را که از مهم ترین دستورالعمل ها برای برنامه نویسان جهت پیاده سازی صحیح API است، - مهندسان یکی از شرکت های فعال در حوزه امنیت سایبری اخیرا سند OWASP API Security Top 10 را که از مهم ترین دستورالعمل ها برای برنامه نویسان جهت پیاده سازی صحیح API است، به فارسی ترجمه کردند.

پروژه امنیت نرم افزاری تحت وب موسوم به اواسپ (OWASP) یک بنیاد غیرانتفاعی با هدف توسعه امنیت نرم افزارها است و مقالات، روش ها، اسناد، ابزارها و فناوری های آزاد در زمینه امنیت وب را تولید می کند.

اواسپ زیر پروژه ای به نام مستند OWASP API Security Top 10 دارد که 10 آسیب پذیری را که بیشترین ریسک را در محیط API دارند، منتشر می کند.

در این لیست مشخص شده که این آسیب پذیری ها دقیقا چه هستند، چطور به وجود آمده اند، چگونه باید شناسایی و در نهایت برطرف شوند.

چرا امنیت API مهم است؟ محمدرضا مستمع، کارشناس امنیت سایبری و مدیرعامل این شرکت فناور API را یک عنصر اساسی نوآوری در دنیای اپلیکیشن محور امروزی دانست و گفت: در همه حوزه ها از خرده فروشی و حمل و نقل گرفته تا اینترنت اشیا، وسایل نقلیه خودران و شهرهای هوشمند، API ها بخش مهمی هستند، ضمن آنکه در موبایل های مدرن، SaaS و برنامه های کاربردی وب به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستورالعمل امنیتی برای پیاده سازی صحیح API به فارسی ترجمه شد

مهمترین دستورالعمل امنیتی برای پیاده سازی صحیح API به فارسی ترجمه شد