مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-20ورزشي

هر دو هفته یکبار یک پروژه شهری افتتاح خواهد شد


ه همت همکارانم در شهرداری به گونه ای برنامه ریزی شده است که تا پایان سال هر دو هفته یک بار پروژه هایی از جنس عمرانی، فرهنگی و خدماتی را در شهر رونمایی و افتتاح کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم زاده شهردار اصفهان با انتشار پستی در صفحه مجازی خود در اینستاگرام اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق شهروندان اتمام پروژه های نیمه تمامی است که علاوه بر کندی رفت و آمد، چهره شهرمان را هم نازیبا کرده است.

وی ادامه داد: به همت همکارانم در شهرداری به گونه ای برنامه ریزی شده است که تا پایان سال هر دو هفته یک بار پروژه هایی از جنس عمرانی، فرهنگی و خدماتی را در شهر رونمایی و افتتاح کنیم؛ پروژه هایی همچون ایستگاه های آتش نشانی، فرهنگسراها و ورزشگاه ها، احداث معابر و .

.

  قاسم زاده افزود: در کنار این موارد، پروژه های محله محور نیز به زودی آماده بهره برداری خواهند شد که درباره آنها در آینده نزدیک گزارش خواهم داد؛ همچنین پروژه های شاخص و بزرگی همچون احداث میدان فرزانگان، پارکینگ زیر سطحی توحید و تقاطع آیت الله غفاری، حلقه چهارم ترافیکی شهر، مترو و .

نیز هر هفته به صورت میدانی نظارت و رصد می شوند.

شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم در هفته های پیش رو به احترام مردم اصفهان بتوانیم در مناطق مختلف شهری هدایای زیرساختی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر دو هفته یکبار یک پروژه شهری افتتاح خواهد شد

هر دو هفته یکبار یک پروژه شهری افتتاح خواهد شد