مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-20ورزشي

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز همدان


سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت یکم شهریورماه زادروز بوعلی سینا در آرامگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

- هادی سبزواری، سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری وبینار تمرینات معلق ویژه مربیان همگانی کشور در همدان اظهار کرد: در این وبینار 49 مربی از استان های مختلف کشور شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تدریس این وبینار آموزشی را سمیه غلامی مدرس فدراسیون ورزش های همگانی کشور بر عهده داشت گفت: تمرینات معلق مجموعه ای خاص از تمرینات قدرتی است که بر اساس وزن بدن ورزشکار انجام می گیرد.

سرپرست هیات ورزش های همگانی همدان تصریح کرد: این رشته ورزشی نسبت به ورزش های رایج و متدوال از این نظر متمایز است که دست ها و پاهای ورزشکار اغلب به کمک اتصال به تکیه گاه پشتیبانی می شود، این در حالی است که طرف مقابل بدن با زمین در ارتباط است.

سبزواری خاطرنشان کرد: تمرینات معلق در قالب فعالیت قدرتی، استقامتی، تعادلی و هماهنگی عضلات، انعطاف پذیری، قدرت و پایداری و هماهنگی عضلات میان تنه به طور همزمان در طیف وسیعی از استقامت ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز همدان

برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روز همدان