مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 00:072022-08-19سياسي

کتاب «علمدار هورالعظیم» چاپ می شود/ روایت زندگینامه سردار عینعلی


مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: زندگینامه سردار شهید عینعلی یکی از فرماندهان دفاع مقدس در قالب کتاب «علمدار هورالعظیم» تالیف جلیل سوری راوی دفاع مقدس با حمایت بنیاد حفظ آثار چاپ می شود.

- محمد برخوردار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه پنهانی است که راویان و سربازان نرم امروز نباید از آن غافل باشند اظهار کرد: خاطرات دفاع مقدس یک ثروت ملی است که باید در همه عرصه ها و زمان ها برای نسل های انقلاب بازگو شود.

وی ثبت خاطرات روزهای طلایی و باارزش هشت سال دفاع مقدس را وظیفه همگان به ویژه سربازان جنگ رسانه در قالب های مختلف دانست و گفت: نقل و نشر ناگفته های هشت سال دفاع جانانه ملت ایران از زبان جانبازان، رزمندگان و آزادگان اثرگذارترین سلاح در خنثی کردن اهداف شوم سرلوحه زندگی خود کنند.

برخوردار با اشاره به اینکه نخستین کتاب این جانباز 50 درصد تویسرکان ثبت زندگینامه یکی از سرداران و فرماندهان این شهرستان با عنوان علمدار هورالعظیم است افزود: این کتاب زندگی سردار شهید حاج محسن عینعلی، فرمانده گردان 153 تویسرکان در 170 صفحه روایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «علمدار هورالعظیم» چاپ می شود/ روایت زندگینامه سردار عینعلی

کتاب «علمدار هورالعظیم» چاپ می شود/ روایت زندگینامه سردار عینعلی