مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 00:072022-08-19پزشكي

افزایش دوباره شهر های قرمز کرونایی به فاصله یک هفته!


بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر های قرمز بودیم و این گونه به نظر می رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، - نقشه رنگ بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا مشخص شود که بهبود اوضاع در هفته گذشته، موقتی بوده و تداوم نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی کشورمان، که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، در شرایطی که هفته گذشته شاهد بهبود اوضاع و کاهش شمار شهر های قرمز بودیم و این گونه به نظر می رسید که موج هفتم شیوع ویروس و بیماری از قله خود عبور کرده است، بار دیگر شاهد افزایش شمار شهر های قرمز هستیم که خبر از وخامت اوضاع می دهد.

این را می شود با دقت در تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته های گذشته نیز دریافت که بر اساس بروزرسانی اخیر، شمار شهر های قرمز آن از 78 به 106 شهرستان افزایش یافته و معنایی جز وخامت اوضاع در مناطق وسیع تری از کشورمان ندارد.

بر اساس نقشه جدید که از فردا، 29 مرداد اعمال خواهد شد، شمار شهر های نارنجی از 184 به 156 شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید 19 در برخی از این شهرستان ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دوباره شهر های قرمز کرونایی به فاصله یک هفته!

افزایش دوباره شهر های قرمز کرونایی به فاصله یک هفته!