مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-19سياسي

نماینده ولی فقیه در سپاه: رمز موفقیت دولت سیزدهم مَحرم دانستن مردم است


حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی با بیان اینکه رمز موفقیت دولت سیزدهم مَحرم دانستن مردم است، گفت: سپاه پای انقلاب ایستاده تا بساط رژیم اشغالگر را جمع کند و کمر آمریکا را هم می شکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس؛ رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به بحث اهمیت مقابله با تحریف و جنگ روانی دشمن تاکید ویژه کرده اند و در همین راستا توصیه هایی نیز برای مسئولان، جوانان و دانشجویان داشته اند.

توجه به مطالب مطرح شده از سوی معظم له و مطالباتی که ایشان داشته اند می تواند چراغ راهی برای مقابله با جنگ شناختی و روانی دشمنان باشد و در این میان دولت و مسئولان وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

در همین راستا با حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره بیانات رهبر انقلاب و همچنین عملکرد دولت سیزدهم به گفت وگو نشستیم که متن حاصل از این گفت وگو در ادامه آمده است: فارس: رهبر انقلاب در بیانات 14 خرداد امسال بر مقابله با جنگ روانی دشمن تاکید داشتند.

یکی از محور های سخنان ایشان مقابله با هویت زدایی از انقلاب و تحریف حقایق آن بود.

به نظر شما این کار باید از چه طریقی انجام شود؟ حجت الاسلام حاجی صادقی: خدا را شاکریم به خاطر تمام نعمت های خداوند و نعمت ولایت فقیه به ویژه نعمت ولی فقیه حی و حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در سپاه: رمز موفقیت دولت سیزدهم مَحرم دانستن مردم است

نماینده ولی فقیه در سپاه: رمز موفقیت دولت سیزدهم مَحرم دانستن مردم است