مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-19سياسي

هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونسیتی وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از نبرد اخیر جهاد اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی، آقای زیاد النخاله در نامه ای به رهبر انقلاب، ضمن تأکید بر وحدت و یکپارچگی گروه های مختلف مقاومت فلسطین در نبرد وحده الساحات ، - سرلشکر سلامی با بیان اینکه مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان، ارکان بسیار قدرتمندی دارند، اظهار داشت: هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونسیتی وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از نبرد اخیر جهاد اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی، آقای زیاد النخاله در نامه ای به رهبر انقلاب، ضمن تأکید بر وحدت و یکپارچگی گروه های مختلف مقاومت فلسطین در نبرد وحده الساحات ، از حمایت ها و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در مبارزات ضدصهیونیستی مردم فلسطین، تشکر کرد.

رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه دبیرکل جهاد اسلامی، ضمن اشاره به حفظ وحدت گروه های فلسطین، بر حمایت و همراهی جمهوری اسلامی از مقاومت فلسطین تأکید کردند.

رسانه KHAMENEI.

IR در گفتگو با سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بررسی ابعاد نبرد اخیر مقاومت، با رژیم صهیونیستی پرداخته است.

متن کامل این گفتگو به شرح زیر است: سال گذشته، در نبرد سیف القدس شاهد موضع یکپارچه گروه های مقاومت، علیه دشمن صهیونیستی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونسیتی وجود ندارد

هیچ نقطه امنی برای رژیم صهیونسیتی وجود ندارد