مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 21:372022-08-19سياسي

ثبت نام بیش از 200 ناظر افتخاری برای همکاری با بازرسی کل استان ایلام


بیش از 200 نفر ناظر افتخاری برای همکاری با بازرسی کل ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند و بعضی نیروهایی هستند که در دستگاه های اجرایی شاغلند و به صورت کارشناس تخصصی و مشاوره همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز مهدی اصلانی بازرس کل استان ایلام در جلسه کارگروه اجرای دستورالعمل تعامل و مشارکت سازمان های مردم نهاد با رسمی و با نام یا بی نام از طریق سامانه گزارشگران فساد به بازرسی کل استان منعکس نمایند تا فضای ناامنی برای متخلفان و مفسدان ایجاد شود.

  اصلانی گفت: یکی از راهکارهای تحقق ماموریت های سازمان بازرسی کل کشور در سند تحول قضایی، مردمی شدن نظارت و بازرسی و تقویت نظارت همگانی و تعامل فعال و سازنده با تشکل های مردم نهاد است.

  وی افزود: حسب سیاست های ابلاغی ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور در تاکید بر استفاده از ظرفیت های مردمی در انجام ماموریت ها، اداره نظارت همگانی وظیفه استفاده از ظرفیت ناظران افتخاری و تشکل های مردم نهاد و نحوه ارتباط با بازرسی کل برای دریافت اخبار سو جریانات دستگاه های اجرایی و یا همکاری در انجام ماموریت ها پس از تاییدیه را بر عهده دارد.

  این مقام مسئول ادامه داد: بیش از 200 نفر ناظر افتخاری برای همکاری با بازرسی کل ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند و بعضی نیروهایی هستند که در دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 200 ناظر افتخاری برای همکاری با بازرسی کل استان ایلام

ثبت نام بیش از 200 ناظر افتخاری برای همکاری با بازرسی کل استان ایلام