مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-19سياسي

پویش «نذریاری» فرصتی برای دستگیری از یتیمان و محرومان


مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، در راستای محرومیت زدایی و زنده نگه داشتن ایثارگری شهدای کربلا، خیرین را به پویش «نذریاری» دعوت می کند تا دستگیر یتیمان و محرومان باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در راستای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی و زنده نگه داشتن یاد و ذکر اسوه فداکاری و دستگیری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام پویش نذریاری طراحی کرده است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از آحاد مردم دعوت می کند تا در جهت کمک به نیازمندان قسمتی از زمان و تخصص و حرفه خود را نذر امام حسین(ع) کرده و در پویش نذریاری مشارکت کنند.

این مرکز در جهت فرهنگ سازی نذریاری اقدام به تولید فیلم های کوتاه و محصولات فرهنگی متنوع کرده است که در شبکه های مختلف صدا وسیما و فضای مجازی با استقبال چشمگیر مخاطبان همراه بوده است.

مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از علاقه مندان به خاندان اهل بیت علیهم السلام و خیرین در ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا علیه السلام در دو ماه محرم و صفر برای همراهی با پویش نذریاری دعوت به مشارکت می کند.

لازم به ذکر است که برای 72 نفر از مشارکت کنندگان این طرح به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذریاری» فرصتی برای دستگیری از یتیمان و محرومان

پویش «نذریاری» فرصتی برای دستگیری از یتیمان و محرومان