مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-19سياسي

مرکز نشینان نگاهشان را به لرستان تغییر دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: یاد خدا سبب تواضع و فروتنی شده و موجب پاکدامنی و امیدواری انسان می شود.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت های گوناگونی در هفته جاری شاهد هستیم، شهادت امام سجاد(ع) بنا به روایتی در روز سه شنبه واقع شده که از خدا می خواهیم به همه شور و شعور حسینی را برای درک ایام عزا عطا فرماید.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به مناسبت شهادت مبارز انقلابی سید اسداله لاجوردی توسط منافقین، بیان داشت: همچنین مناسبت شهادت دیگر مبارز انقلابی شهید اندرزگو را در چهارشنبه هفته آینده داریم.

شاهرخی تصریح کرد: امروز، روز جهانی مسجد نام گذاری شده است، مسجد از صدر اسلام مراکزی برای عبادت، آموزش و گسترش معارف اسلامی بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ظرفیت مساجد ببشتر استفاده شد، با این وجود هنوز جای کار بیشتری دارد.

وی بر استفاده از تمام ظرفیت مساجد تاکید و خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم مساجد به جایگاه اصلی خود برگردند، همچنان که مساجد فعال سبب می شود که جامعه ما سالم بماند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه شهید و شهادت با مرور زمان کهنه نشده و هر زمان تازگی خود را دارد، افزود: اگر فداکاری شهدا نبود، امروز برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نشینان نگاهشان را به لرستان تغییر دهند

مرکز نشینان نگاهشان را به لرستان تغییر دهند