مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-19سياسي

درخواست عضو کمیسون اقتصادی مجلس برای مناظره با یکی از مدیران بانکی


محمدحسین حسین زاده بحرینی طی نامه ای از رییس مجلس خواست برای آگاهی افکار عمومی از ریشه های نابسامانی نظام بانکی کشور، امکان مناظره یکی از امضاکنندگان نامه با رییس کمیسیون اقتصادی یا رییس کمیته پولی و بانکی مجلس را فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، به دنبال درخواست تعدادی از مدیران فعلی و سابق شبکه بانکی کشور از رییس در مجلس ،  محمدحسین حسین زاده بحرینی، رییس کمیته پولی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس طی نامه ای از رییس مجلس خواست تا جهت روشن شدن ابعاد تحولی طرح مجلس و آگاهی افکار عمومی از ریشه های نابسامانی نظام بانکی کشور و نقش مدیران شبکه بانکی به ویژه بانک های خصوصی در این نابسامانی امکان مناظره زنده تلویزیونی یکی از امضاکنندگان نامه با رییس کمیسیون اقتصادی یا رییس کمیته پولی و بانکی مجلس شورای اسلامی را فراهم کند.

در نامه محمد حسین حسین زاده بحرینی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است: مطلع شدم جمعی از مدیران فعلی و سابق شبکه بانکی کشور در نامه ای به حضرتعالی، خواسته اند که رسیدگی به طرح بانک مرکزی در مجلس متوقف شود .

ضمن قدرشناسی نسبت به تلاش های کارکنان و مدیران پاکدست و زحمتکش شبکه بانکی، لازم است توجه جنابعالی و همه کسانی که نسبت به وضعیت نابسامان نظام بانکی کشور دغدغه دارند، به نکات زیر جلب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عضو کمیسون اقتصادی مجلس برای مناظره با یکی از مدیران بانکی

درخواست عضو کمیسون اقتصادی مجلس برای مناظره با یکی از مدیران بانکی