مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-19اقتصادي

شهرداری های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری ها برخوردار می شوند


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها گفت: شهرداری های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری ها برخوردار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی جمالی نژاد عصر امروز در نشست بررسی مشکلات شهرداری ها و دهیاری های شهرستان خلخال، با اشاره به این که ظرفیت های خوب طبیعی و خدادادی و نیروی انسانی نخبه در منطقه خلخال وجود دارد، اظهار کرد: شهرداری ها و دهیاری های شهرستان خلخال از اعتبارات لوایح مصوب در وزارت کشور برای توسعه و عمران برخوردار خواهند شد.

وی افزود: برای شهرداری های خلخال، هشجین و کلور از ردیف های بند الف 39، ماده 42 و ماده 58 حمایت لازم انجام خواهد شد و در بحث ماشین آلات به صورت مشارکتی با دهیاری ها و شهرداری ها، شهرداری های شهرستان خلخال و دهیاری را تجهیز خواهیم کرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با اشاره به موضوعات پسماند و حمل ونقل، ادامه داد: در بحث پسماند و حمل ونقل نیز حمایت لازم در صورت نیاز انجام خواهد گرفت و پروژه هایی که نیاز به قیر دارند نیز از محل اعتبارات پیش بینی شده حمایت شده و قیر لازم اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری ها برخوردار می شوند

شهرداری های خلخال از اعتبارات سازمان شهرداری ها برخوردار می شوند