مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-19سياسي

امام سجاد(ع) پرچم دار جهاد تبیین بودند


امام سجاد(ع) پرچم دار و علمدار جهاد تبیین است و با این جهاد جنگ به ظاهر باخته را به پیروزی تبدیل کردند و کاری کرد که در شامی که اسمی از اهل بیت نشنیده بودند و اسلام شان از اول با معاویه شروع شده بود، - حجت الاسلام قاسم بهرامی، امام جمعه موقت سمیرم در خطبه های امروز نماز جمعه سمیرم با تسلیت از صدر اسلام تاکنون وجود دارد و هر چه ضربه می خوریم از نفودی ها است.

بهرامی خطاب به مسؤولین تأکید کرد: تا موقعی که دولتمردان و مسوولان کمک کار مردم هستند مردم هم حامی و پشتیبان هستند ولی وقتی کاری کنند که مردم از دولتمردان زده شوند از آن ها فاصله می گیرند و برای حمایت به صحنه نمی آیند.

امام جمعه موقت سمیرم عنوان کرد: در زمان فتنه تا مردم به میدان نیامدند کسی نتوانست فتنه را خاموش کند، بنابراین جایگاه و ارزش مردم خیلی مهم است.

وی افزود: در همه ملت ها یک عده حاضر هستند برای پول همه کاری کنند و این ها در همه فتنه ها حضور دارند که باید سامان داده شوند.

بهرامی بیان کرد: باید خیلی مراقب رسانه ها باشیم که امروزه عامل تعیین کننده هستند و در شکل دادن به تفکر مردم نقش به سزایی دارند؛ جامعه ما با سرکوب کردن پیش نمی رود و زمانش گذشته است؛ امروزه برخی رسانه ها مردم را سرگرم می کنند و به این شکل فرهنگ و کانون خانواده را از بین می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام سجاد(ع) پرچم دار جهاد تبیین بودند

امام سجاد(ع) پرچم دار جهاد تبیین بودند