مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 16:322022-08-19سياسي

10 دلیل در رد ادعای کودتا نبودن 28 مرداد/ واقعا کودتا بود


اگر فرمان شاه در برکناری مصدق قانونی بود چه نیاز به ترک شهر و دیار؟ آیا ناصرالدین شاه هم پس از عزل امیر کبیر ممالک محروسه را ترک کرد؟! - اگر فرمان شاه در برکناری مصدق قانونی بود چه نیاز به ترک شهر و دیار؟ آیا ناصرالدین شاه هم پس از عزل امیر کبیر ممالک محروسه را ترک کرد؟!    عصر ایران؛ مهرداد خدیر- 69 سال پس از کودتای 28 مرداد 1332 که به سرنگونی دولت ملی دکتر محمد مصدق و تغییر فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران انجامید همچنان کسانی ادعا می کنند آن اتفاق ذیل عنوان کودتا نمی گنجد.

شمار چنین مدعیانی در داخل رو به کاهش نهاده و تعداد چهره های قابل توجه شاید به انگشتان دو دست هم نرسد و تلویزیون هم دیگر برای طرح چنین موضوعی تریبون به فرزند آیت الله کاشانی نمی دهد تا بگوید واقعه بود، کودتا نبود.

   با این وصف حساب آنان که قیام ملی می دانند هم روشن است وقتی شعبان جعفری هم در خاطرات خود اصرار دارد بگوید تا بعدازظهر 28 مرداد در زندان بوده تا از اتفاقات قبل از آن اعلام برائت کند.

10 دلیل زیر برای آن است که ثابت کنیم بله، کودتا بود و اگر مطالب پیشین نویسنده با همین مضمون را خوانده اید و مکرر جلوه می کند بر او ببخشایید که وقتی مدعیان، همه ساله ادعای خود را تکرار می کنند تا از کابوس آن برهند چاره ای جز تکرار در پاسخ نیست زیرا دلایل در گذر زمان تغیی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 دلیل در رد ادعای کودتا نبودن 28 مرداد/ واقعا کودتا بود

10 دلیل در رد ادعای کودتا نبودن 28 مرداد/ واقعا کودتا بود