مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-19سياسي

حمایت دولت و مجلس از مساجد قابل قبول نیست


مساجد کانون حل و فصل معضلات تربیتی و اجتماعی و اقتصادی است، حمایت دولت و مجلس از مساجد ضعیف بوده و قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: کودتای 28 مردادماه یکی از  رویدادهای تلخ و از خیانات آمریکا در حق ملت ایران بود.

وی افزود: آمریکایی ها در لباس دوست سعی در برقراری روابط با ملت ایران کردند، سپس در تمام بخش ها و مداخلات ریز و درشت کشور  ورود پیدا کردند، دولت مصدق با حمایت قاطع آیت الله کاشانی به پیروزی رسید و یکی از اتفاقات مهم در ماه نخست پیروزی دولت مصدق بحث ملی شدن صنعت نفت بود.

  کرامتی ادامه داد: انگلیسی ها وقتی دیدند دست آنان از صنعت نفت ایران کوتاه شده، اقدام به توطئه کردند تا اینکه موفق به تغییر دولت مردمی مصدق شدند، که صرفأ به دلیل این بود که چشم طمع به نفت ایران داشتند.

امام جمعه گلپایگان گفت: رابطه آمریکا از ابتدا خنجر زدن به ملت ایران بود؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی خنجر زدن از پشت، به شمشیر بستن از رو تبدیل شد و تمام قد در برابر ملت ایران ایستادند، به جای احترام گذاشتن به انتخاب ملت ایران وارد فاز دشمنی شدند؛ اکنون نیز این دشمنی ادامه دارد، بیش از نیم قرن شدید از سوی یک جوان مورد حمله قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دولت و مجلس از مساجد قابل قبول نیست

حمایت دولت و مجلس از مساجد قابل قبول نیست