مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-19اقتصادي

مشهد/ کلاهبرداری که زنان متاهل را اغفال می کرد دستگیر شد


او با همان چرب زبانی فریبکارانه اش چندین سکه و حدود 15 گرم طلا را از من گرفت و سپس به بهانه وزن کردن طلاها وارد بازار طلافروشان شد ولی من هرچه منتظر ایستادم او بازنگشت.

- او با همان چرب زبانی فریبکارانه اش چندین سکه و حدود 15 گرم طلا را از من گرفت و سپس به بهانه وزن کردن طلاها وارد بازار طلافروشان شد ولی من هرچه منتظر ایستادم او بازنگشت.

روباه حقه باز اینستاگرام که با راه اندازی صفحه جعلی با نام عدنان ، طلاهای زنان متاهل را به شیوه ای خاص از چنگ آن ها خارج می کرد و سپس شماره تلفن های آنان را در فهرست سیاه قرار می داد، با تلاش نیروهای تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، ماجرای روباه حقه باز اینستاگرام هنگامی در مشهد لو رفت که زن 38 ساله ای سراسیمه خود را به کلانتری شهرک ناجا رساند و از سرقت طلاهایش توسط یک جوان پژوسوار خبر داد.

این زن با اظهار نگرانی از این که اگر شوهرش در جریان ماجرا قرار گیرد، حادثه تلخی رخ می دهد هراسان و وحشت زده ادامه داد: مدتی قبل در شبکه اجتماعی اینستاگرام با جوانی خوش تیپ آشنا شدم که خودش را عدنان معرفی می کرد و مدعی بود که اصالت عرب دارد و به شغل طلافروشی مشغول است.

این جوان چرب زبان که مانند یک روباه حقه باز بود ابتدا اعتماد مرا به خود جلب کرد به گونه ای که دیگر یقین داشتم او د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد/ کلاهبرداری که زنان متاهل را اغفال می کرد دستگیر شد

مشهد/ کلاهبرداری که زنان متاهل را اغفال می کرد دستگیر شد