مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-19سياسي

آزادگان دوران دفاع مقدس معلمان مکتب سلحشوری و استقامتند


آیت الله ناصری، امام جمعه یزد، گفت: روحیه سلحشوری، خدایی و استقامت را باید شما عزیزان در تربیت نسل جدید و فرزندانتان مورد توجه داشته باشید و به نسل جدید آموزش دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در این استان، آیت الله محمدرضا ناصری در جمع آزادگان دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطره ای از دوران اسارت خود در زندان های عربستان سعودی، اظهار کرد: اعلامیه های اصلی همیشه در نزد امام (ره) باقی می ماند و ما با کپی کردن و بازگرداندن اصل اعلامیه به امام خمینی (ره)، نسبت به پخش اعلامیه ها اقدام می کردیم.

وی افزود: در یکی از اعلامیه ها، امام راحل بر روی یکی از فراز های اعلامیه، خط کشیده بودند و آن جمله این بود در روز قیامت، رژیم های سلطنتی از منفورترین رژیم ها در نزد پیامبران است .

امام جمعه یزد تصریح کرد: هنگامی که علت خط خوردگی را جویا شدیم پاسخ دادند که دوستان ما را گردن خواهند زد و این پاسخ بسیار متاثر کننده بود.

ناصری ادامه داد: در زمان برگزاری یکی از جشن های شاهنشاهی، امام (ره) گفتند که چند نفر حدود 40 هزار اعلامیه را از نجف به مکه ببرند و این در حالی بود که رابطه عربستان سعودی با آمریکا به شدت قوی بود و همچنین تمام تشکیلات ساواک عربستان در اختیار ایران هم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادگان دوران دفاع مقدس معلمان مکتب سلحشوری و استقامتند

آزادگان دوران دفاع مقدس معلمان مکتب سلحشوری و استقامتند