مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-19اقتصادي

جزییات 10 قلم کالای وارداتی در فروردین امسال/گندم و موبایل در صدر جدول


بررسی وضعیت 10 قلم کالای وارداتی به کشور در فروردین ماه امسال نشان می دهد که گندم معمولی و گوشی تلفن همراه در صدر جدول واردات به کشور قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارزش کالاهای وارداتی در فروردین ماه امسال به کشور 2 میلیارد و 824 میلیون دلار بوده است.

همچنین ارزش واردات در مدت مشابه سال گذشته 2 میلیارد و 798 میلیون دلار بوده است.

  واردات کالا طی یک ماهه 1401 و مقایسه با مدت مشابه سال قبل * رشد 2 درصدی کالاهای واسطه ای به کشور بررسی وضعیت واردات کالاهای واسطه ای، مصرفی و سرمایه ای نشان می دهد که ارزش واردات کالاهای واسطه ای به کشور در فروردین ماه امسال یک میلیارد و 957 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با واردات این نوع کالا در مدت مشابه سال گذشته که یک میلیارد و 910 میلیون دلار بوده واردات کالاهای واسطه ای رشد 2 درصدی داشته است.

  کالاهای مصرفی نیز در فروردین امسال به ارزش 438 میلیون دلار وارد شده است که واردات کالاهای مصرفی در فرودین امسال به ارزش 438 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با واردات 481 میلیون دلاری در مدت مشابه سال گذشته واردات این نوع کالاها 9 درصد کاهش داشته است.

  ارزش واردات کالاهای سرمایه ای در فرودین ماه امسال 425 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با واردات 405 میلیون دلاری در مدت مشابه سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات 10 قلم کالای وارداتی در فروردین امسال/گندم و موبایل در صدر جدول

جزییات 10 قلم کالای وارداتی در فروردین امسال/گندم و موبایل در صدر جدول