مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-19اقتصادي

تهیه 14 میلیارد جهیزیه برای نیازمندان ایلامی از سال گذشته تاکنون


از سال گذشته تاکنون 14 میلیارد تومان جهیزیه برای نیازمندان در استان ایلام تهیه شده است.

- سرهنگ حیدر الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: بر اساس سند راهبردی اعتلای 10 ساله جهانی همین حضور در بین مردم احصاء مشکلات آنها و خدمات دهی در موضوعات مختلف است سال گذشته در قالب طرح اندیشه ورزی مشکلات اساسی روستاها در بحث تنش آبی، آب آشامیدنی و کشاورزی، فرسودگی لوله های آب بین مزارع و کانال های فرسوده ای که در روستاها وجود داشت آمارگیری شد.

وی بیان داشت: امسال با همکاری بسیج عشایری سپاه استان پروژه ساخت یک سیلبند انحرافی در روستای چاویز داریم که این پروژه باعث جلوگیری از هدر رفتن آبهای روان می شود و فاز اول آن در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام عنوان کرد: در حوزه آبرسانی برای عشایر کوچ رو منطقه چپه سورگه با همکاری سازمان بسیج عشایری سپاه استان پروژه را در دست اقدام داریم همچنین در روستای جعفرآباد جهت ارتباط مردم روستا احداث یک پل بر روی رودخانه را در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسوول تصریح کرد: همچنین در قالب طرح اندیشه ورز بسیج مهندسین کشاورزی و در راستای هم افزایی با سازمان های مربوطه آمار و اطلاعات واقعی عشایر و روستاییان استان را دریافت شد که در مرحله اول بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه 14 میلیارد جهیزیه برای نیازمندان ایلامی از سال گذشته تاکنون

تهیه 14 میلیارد جهیزیه برای نیازمندان ایلامی از سال گذشته تاکنون