مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 09:222022-08-19سياسي

معاون رییس جمهور: رییسی دولت قرنطینه را تحویل گرفت و به میان مردم برد


در حالی که در گذشته برخی مسئولان سابق کرونا را بهانه کرده و از اتاق خود خارج نمی شدند، دولت مردمی سفرهای استانی را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید محمد حسینی در برنامه تلویزیونی رو در رو که با موضوع بررسی دستاوردهای سفرهای استانی روی آنتن شبکه چهار سیما رفت، گفت: دولت با روحیه مردمی و جهادی در قالب برنامه های مختلف از جمله سفرهای استانی کنار مردم حضور داشته و در مسیر گره گشایی از مشکلات گام بر می دارد.

معاون رییس جمهور با اشاره به تاکید دولت بر عملیاتی و اجرایی بودن مصوبات سفرهای استانی گفت: دولت اهتمام ویژه ای به دقیق و سنجیده بودن مصوبات سفرهای استانی دارد و با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کرد این سفرها با کمترین هزینه و در زمان کوتاهی به سرانجام برسد لذا بلافاصله بعد از شروع به کار دولت، سفرهای استانی را آغاز کرد این در حالی است که دولت های گذشته بعضاً بعد از 6 ماه از شروع دولت، سفرهای استانی خود را آغاز کردند و پس از حداقل دو سال موفق به سفر به تمام استانها شدند اما دولت مردمی در کمتر از یکسال به تمام استان ها سفر کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: در جریان جلسات برنامه ریزی سفرهای استانی، نمایندگان مردم در در شرایط بسیار دشواری بسر می بردند و حتی برای هزینه های جاری از جمله پرداخت حقوق کارکنان منابع کافی وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: رییسی دولت قرنطینه را تحویل گرفت و به میان مردم برد

معاون رییس جمهور: رییسی دولت قرنطینه را تحویل گرفت و به میان مردم برد