مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 08:172022-08-19سياسي

اولویت راهبردی ما حفظ واحدهای تولیدی است


اولویت راهبردی ما حفظ واحد های تولیدی و جلوگیری از کاهش بازدهی آنها و سپس ایجاد واحدهای جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی با تاکید بر راهبرد حفظ واحدهای تولیدی و دانش بنیان استان گفت: وظیفه اولیه ما نگهداشت بنیان های اقتصادی و مالی خراسان رضوی است.

وی با اشاره به وظایف و عملکرد شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: این شورای راهبردی مسئولیت اصلی هماهنگی و تصمیم گیری در امور برنامه ریزی توسعه و عمران استان و نظارت بر آنها را دارد و هیچ شورای دیگری نمی تواند در مدیریت توسعه و آبادانی استان تا این حد موثر باشد.

استاندار خراسان رضوی افزود: تصویب تمامی طرح ها در چارچوب برنامه ها و سیاست ها و خط مشی های کلان بر عهده اعضای این شورا است ، لازم است مدیران ستادی و اجرایی استان در همه جلسات حضور داشته باشند و مصوبات شورا را به جدیت پیگیری کنند.

نظری اضافه کرد: دستگاه های عضو شورای برنامه ریزی و توسعه استان در حقیقت هم سیاستگذار و هم مجری مصوبات هستند و این موضوع به برنامه ریزی و اجرای واحد و هماهنگ در استان کمک شایانی می کند.

استاندار خراسان رضوی با ذکر اینکه به منظور همسویی بیشتر و اجرای هماهنگ برنامه های توسعه استان، قرارگاه اقتصادی را راه اندازی کرده ایم گفت: اولویت امور، اقدام از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت راهبردی ما حفظ واحدهای تولیدی است

اولویت راهبردی ما حفظ واحدهای تولیدی است