مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-19سياسي

نخبگان با تامین حداقل ها در کشور می مانند


نماینده شهرستان های زابل و زهک(استان سیستان و بلوچستان) در مجلس شورای اسلامی گفت: نخبگان نیاز به حداقل هایی دارند که با تامین آن در کشور می مانند و شاهد فرار نخبگان نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا حبیب الله دهمرده شامگاه پنجشنبه در نشست هم اندیشی نخبگان با کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی و استاندار کردستان اظهار داشت: همین نخبگان دانشگاه موشکهای نقطه زن ساختند و بدون حمایت و توجه ممکن نبود.

وی با تاکید بر اینکه زیاد نگاه به بیرون نداشته باشیم و نخبگی به معنی اتکا داشتن به خود است افزود: ما داشته های خود را نباید نادیده بگیریم چون به بیراهه می رویم.

دهمرده با بیان اینکه در دوران رژیم گذشته به دلیل کمبود دانشگاه بسیاری از استعدادها پرورش نیافتند اضافه کرد: امروز یکی از مهمترین دانشگاه در دوران جمهوری اسلامی در شهر زابل در نزدیکی مرز ایجاد شده است.

وی یادآور شد: در این مدت دانشگاه ها در کردستان بسیار توسعه یافته است اما باید بیشتر رشد کند.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس هم گفت: اتاق فکر نخبگانی در استان تشکیل شود و هر کدام از نخبگان مشاور دستگاه ها شوند.

شیوا قاسمی پور ادامه داد: استان کردستان ظرفیتهای بالقوه ایی دارد که اگر با رویکرد عملی و دور از سخن گفتن با آن روبرو شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان با تامین حداقل ها در کشور می مانند

نخبگان با تامین حداقل ها در کشور می مانند