مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 07:272022-08-19اجتماعي

برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام اصفهان در مرز « ریندان» پاکستان


مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: امسال پیش قدم شدیم تا هیأت رزمندگان اسلام علاوه بر مرز میرجاوه و مهران، در مرز ریندان هم موکبی برپا کند.

- محمد نادرالاصلی مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان این که موضوع به زیارت حرم اباعبدالله الحسین(ع) مشرف می شوند افزوده می شود و مانند ایران که هرساله خروجی های خود را افزایش می دهد؛ پاکستان نیز با تعاملاتی که با جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد مرزهای خود را افزایش می دهد.

  نادرالاصلی با اشاره به پیش بینی افزایش زائران پاکستانی در ایام اربعین امسال گفت:  مرز دیگری برای زائرین پاکستان به نام مرز ریندان در نزدیکی دریای عمان گشوده شد و در آن زیرساخت ها و بازارچه های مرزی نیز ایجاد شده و برای زائرین تسهیل گری می شود.

   مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان اصفهان در همین راستا بیان کرد: ما پس از کسب این خبر و اطلاعات پیش قدم شدیم تا هیأت رزمندگان اسلام علاوه بر مرز میرجاوه و مهران که موکب برقرار می شود در مرز ریندان هم موکبی برپا کنیم.

  وی تصریح کرد: نیروها یی که اعزام می شوند با توانمندی خدمت حداکثری خواهند بود و آنچه را که در توان داریم با همکاری سایر موکب ها برای خدمت رسانی به زائران به کار خواهیم گرفت، موکب هایی که برپا می شوند خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام اصفهان در مرز « ریندان» پاکستان

برپایی موکب هیأت رزمندگان اسلام اصفهان در مرز « ریندان» پاکستان