مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 07:222022-08-19سياسي

2 رتبه برتر بخش یادداشت و مصاحبه به خبرنگار فارس رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات استان زنجان با حضور جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

یوسف ناصری، مدیر خانه مطبوعات استان زنجان در این مراسم گفت: در مهلت زمان شرکت در هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان 252 اثر برای شرکت در جشنواره ارسال شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه 60 نفر از فعالان رسانه ای استان در بخش های اصلی جشنواره اثر بارگذاری کرده بودند، افزود: 33 اثر در بخش خبر، 74 اثر در بخش گزارش، 13 اثر در بخش عکس، 36 اثر در بخش مصاحبه، 39 اثر در بخش مقاله، یادداشت، سرمقاله، 36 اثر در بخش تیتر و 17 اثر در بخش طراحی و صفحه آرایی به این جشنواره ارسال شده است.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه 2 اثر برای بخش طنز مکتوب ارسال شده و در بخش طرح و کاریکاتور اثری بارگذاری نشده و به همین دلیل از داوری جشنواره حذف شد، اضافه کرد: در همه ادوار این دو بخش آثار ارسالی کمی داشته است.

وی افزود: همچنین 300 هزار تومان هدیه روز خبرنگار به اعضای خانه مطبوعات اختصاص یافته و بسته اینترنتی 200 گیگابایتی به فعالان رسانه های کشور که در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نام و تایید شده اند، اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 رتبه برتر بخش یادداشت و مصاحبه به خبرنگار فارس رسید

2 رتبه برتر بخش یادداشت و مصاحبه به خبرنگار فارس رسید