مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 20:122022-08-18پزشكي

بیمه سلامت بیماری های نادر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می دهد


مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: افراد فاقد بیمه که مبتلا به بیماری های نادر هستند، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

- محمد حسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده بیماران صعب العلاج، خاص و نادر که قبلاً تحت پوشش وزارت بهداشت بودند با همراهی رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

صفاری گفت: سازمان بیمه سلامت بسته خدماتی در قالب صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج تدوین کرده و خدماتی را که وزارت بهداشت تحت پوشش داشت در بیمه ها تجمیع شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت : 5 هزار بیمار خاص در استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که فرانشیزی بابت دریافت داروهای خاص خود پرداخت نمی کنند و به طور متوسط ماهیانه 90 میلیارد ریال صرف هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج در استان اصفهان می شود.

وی خاطرنشان کرد: این استان یک میلیون و 850 هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خود دارد که بالغ بر 75 درصد از این افراد به صورت رایگان بیمه شده اند و از خدمات درمانی 4 هزار موسسه تشخیصی درمانی طرف قرارداد بهره مند می شوند.

انتهای پیام/63128/آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت بیماری های نادر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می دهد

بیمه سلامت بیماری های نادر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می دهد