مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 19:422022-08-18سياسي

29 پروژه سلامت در هفته دولت به بهره برداری می رسد


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در آستانه فرا رسیدن هفته دولت، مهم ترین اولویت ها و اقدامات در دست انجام حوزه سلامت فارس را بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید وحید حسینی ضمن گرامیداشت ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تبریک هفته خبرنگار، با اشاره به نقش و اهمیت رسانه در افکار عمومی گفت: رسانه، فکر و نظر مردم است و مسوولان در حوزه های ارایه خدمات، با تعامل سازنده با اصحاب رسانه، می توانند دیدگاه جامعی نسبت به مسایل مردم داشته باشند که این امر در حوزه سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی، فعالیت اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی جامعه، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را بسیار ارزشمند خواند که موجب ارتقای سطح آگاهی های عمومی می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خود و مسوولان دانشگاه را خادمان مردم خواند و گفت: باعث افتخار است که به لطف خداوند متعال در مسیر خدمت به مردم گام بر می داریم و در این راه از تمام ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دانشگاه برای ارتقای سطح بهداشت و درمان استان استفاده می شود.

بهره برداری از 29 پروژه سلامت در فارس همزمان با هفته دولت امسال او با اشاره به بهره برداری از 29 پروژه سلامت در فارس همزمان با هفته دولت امسال، ابراز امیدواری کرد بهره برداری از این خدمات جدید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 پروژه سلامت در هفته دولت به بهره برداری می رسد

29 پروژه سلامت در هفته دولت به بهره برداری می رسد