مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:472022-08-18سياسي

مجوز استخدام نیرو در وزارت بهداشت در مراحل پایانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت نیروی انسانی است، - معاون وزیر بهداشت به مجوز استخدامی در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: مجوز استخدامی وزارت بهداشت با سازمان اداره استخدامی مراحل پایانی را طی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهروز رحیمی عصر امروز در حاشیه سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین رکن و سرمایه اصلی وزارت بهداشت نیروی انسانی است، عنوان کرد: وزارت بهداشت تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی برای شاغلان وزارت بهداشت را تحت عنوان نیرو های شرکتی، طرحی و قراردادی دنبال می کند.

وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس در حال پیگیری است، افزود: امیدوارم بتوانیم شاغلان وزارت بهداشت را تبدیل وضع کنیم.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: طرح شاغلان در دوران کرونا را پیگیر هستیم، فارغ از اینکه اکنون مشغول فعالیت هستند یا خیر.

رحیمی به پیگیری مجوز استخدامی در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: مجوز استخدامی وزارت بهداشت با سازمان اداره استخدامی مراحل پایانی را طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استخدام نیرو در وزارت بهداشت در مراحل پایانی است

مجوز استخدام نیرو در وزارت بهداشت در مراحل پایانی است