مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-18سياسي

کار ارزشمند پزشک پلیس درنجات جان بانوی سالخورده


پزشک پلیس بیمارستان ناجا در شیراز، با احیا و انجام به موقع اقدامات پزشکی برای مادر 60 ساله، زندگی دوباره ای به وی بخشید.

- محمد رسول فدایی پزشک وظیفه بیمارستان ناجا در شهرستان شیراز، که ناجی مادری 60 ساله شد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: سرباز ولایت و عضو کوچکی از جامعه پزشکی هستم که کار بسیار کوچکی در مقایسه با جانفشانی شهدای بزرگ به ویژه شهدای گمنام و شهدای مدافع سلامت انجام دادم وی با اشاره به شرح این رویداد افزود: مرخصی گرفته بودم که برای خرید به بازار بروم که ناگهان با صدای خانمی مواجه شدم که فریاد میزد: کمک، مادرم از را دست دادم.

این پزشک پلیس با بیان این که بلافاصله به سمت او رفتم و با راهنمایی او مسیر منزلشان را در پیش گرفتیم، ادامه داد: وارد منزل که شدم با یک مادر حدود 60 ساله مواجه شدم که بدون هیچ علائم حیاتی بر زمین افتاده و نفس نمی کشید.

  فدایی اضافه کرد: پس از تماس با عوامل اورژانس، بلافاصله با ماساژ و تنفس مصنوعی عملیات احیا را شروع کردم و دختر نیز با گریه و زاری می گفت که مادرش سابقه فشار خون و دیابت دارد.

وی بیان داشت: حدود 20 دقیقه عملیات احیا طول کشید، از شدت گرمای هوا به نفس نفس افتاده بودم و دیگر امیدی به بازگشتش نداشتم که در یک لحظه خوشبختانه ضربان قلبش بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار ارزشمند پزشک پلیس درنجات جان بانوی سالخورده

کار ارزشمند پزشک پلیس درنجات جان بانوی سالخورده