مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:322022-08-18بين الملل

نشست سه جانبه گوترش، زلنسکی و اردوغان در اوکراین برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین امروز پنج شنبه در شهر لِویو ، در غرب اوکراین با آنتونی گوترش ، - به منظور بررسی توافق صادرات امن غلات و مسئله نیروگاه اتمی زاپروژیا، امروز دبیرکل سازمان ملل با رییس جمهور اوکراین و ترکیه در شهر لویو اوکراین دیدار و گفت گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ولودیمیر زلنسکی ، رییس جمهور اوکراین امروز پنج شنبه در شهر لِویو ، در غرب اوکراین با آنتونی گوترش ، دبیر کل سازمان ملل و رجب طیب اردوغان ، رییس جمهور ترکیه دیدار و گفت وگو کرد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه موضوعاتی مانند صادرات امن غلات از بندر اودسای اوکراین، مسئله نیروگاه اتمی زاپوریژیا و تلاش های دیپلماتیک برای کمک به پایان جنگ در اوکراین از محورهای اصلی گفت وگوی سه جانبه رییس جمهور اوکراین با گوترش و اردوغان است.

نماینده آنتونی گوترش در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفته دیدار گوترش، زلنسکی و اردوغان پس از این نشست سه جانبه، نشست خبری مشترک خواهند داشت.

نمایندگان دولت روسیه، اوکراین در 22 جولای (31 تیر) توافقنامه ای را در استانبول امضا کردند که به موجب آن محدودیت صادرات محصولات کشاورزی و کودهای روسی برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه گوترش، زلنسکی و اردوغان در اوکراین برگزار شد

نشست سه جانبه گوترش، زلنسکی و اردوغان در اوکراین برگزار شد