مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-18سياسي

معاون سیاسی سپاه: جهاد تبیین راهبرد اصلی مبارزه با جنگ شناختی دشمن است


سردار جوانی با بیان اینکه راهبرد اصلی مبارزه با جنگ شناختی دشمن، جهاد تبیین است، گفت: دشمن در جنگ شناختی بر مبنای تحریف، دروغ و جعل حقایق و واقعیت های جامعه عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، امروز در یادواره شهدای مرداد و همایش بزرگ جهاد تبیین، به مقام شامخ و ایثار و از خودگذشتگی شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا ستارگان درخشان کشور هستند و امروز عزت و استقلال، سربلندی، حریت، حرکت رو به جلو، حفظ تمامیت ارضی، امنیت و آبرو در منطقه و جهان را مدیون حماسه آفرینی، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا هستیم که در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و دشمن را شکست دادند.

سردار جوانی افزود: اگر دشمن بر ما غلبه پیدا می کرد امروز این پرچم سه رنگ ایران اسلامی در اهتزار و این وحدت و تمامیت ارضی برقرار نبود و عزت ملی هم پایدار نبود، از این رو، ما باید قدران شهیدان باشیم و همین حضور گرم و حماسی مردم در یادواره شهدا قدرانی عمل از شهدا است.

معاون سیاسی سپاه شهدا را برگزیدگان جامعه بشری و در زمره اولیای خاص الهی دانست و اظهار کرد: دشمنان انقلاب تلاش می کنند جلوی درخشش این ستارگان درخشان بگیرند و ستارگان ما را ترور کنند، اما ستارگان را نمی شود ترور کرد، شهدا همچون خورشید درخشندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی سپاه: جهاد تبیین راهبرد اصلی مبارزه با جنگ شناختی دشمن است

معاون سیاسی سپاه: جهاد تبیین راهبرد اصلی مبارزه با جنگ شناختی دشمن است