مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:522022-08-18سياسي

حکایت ماندگار اسرای ایرانی در عراق/ هدف مقدسی که باعث دوام اسرا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، 32 سال از بازگشت اسراء به کشور می گذرد و راویان هنوز خاطرات شنیدنی و ناگفته ای از آن روزها دارند، محمد مهدی عبداللهی  آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس که در سن 16 سالگی عازم جبهه شد و در سن 17 سالگی در تاریخ 65/10/4 در عملیات کربلا 4 به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد.

محمد مهدی عبداللهی،  آزاده ای از استان خراسان رضوی که 4 سال از عمر خود را در زندان رژیم بعث سپری کرد، در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد گفت: هدف مقدس ما که متاثر از فرهنگ عاشورا بود باعث شد تا در اردوگاه های عراق دوام بیاوریم.

وی زمینه سازی برای ظهور آقا امام زمان (عج) را بینش حاکم بین رزمندگان و اسرا در دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: ما در امتداد عاشورا حرکت می کنیم  و می خواهیم خود را به ظهور امام زمان (عج) نزدیک کنیم و زمینه ساز ظهور مولایمان باشیم.

این آزاده تصریح کرد: زمینه سازی برای ظهور هدف مقدسی بود که ما را مقاوم و خستگی ناپذیر کرد به نحوی که حتی فرماندهان عراقی می گفتند ما دست شما اسیر هستیم نه شما دست ما.

عبداللهی با تاکید بر اینکه دشمنان جسم ما را توانستند بگیرند اما روح ما آزاد بود، افزود: در دوران اسارت همه مانوس به خواندن دعا، نهج البلاغه و قرائت قرآن بودند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت ماندگار اسرای ایرانی در عراق/ هدف مقدسی که باعث دوام اسرا شد

حکایت ماندگار اسرای ایرانی در عراق/ هدف مقدسی که باعث دوام اسرا شد