مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:472022-08-18اقتصادي

اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی استان اردبیل


مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور از اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا سیاهپور عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار کرد: مجوز برگزاری 150میلیارد تومان مناقصه برای به کارگیری پیمانکاران جهت اجرای پروژه های روکش آسفالت صادر شد.

وی با اشاره به این که 30درصد از این اعتبار مصوب تا 2 هفته آینده تزریق می شود، افزود: در همه محورهای استان اردبیل پروژه های فعالی درحال انجام است و انتظار داریم با تزریق این منابع فعالیت پیمانکاران در محورها برای اجرای پروژه های روکش آسفالت دو چندان شود.

مدیرکل نگهداری رویه و ابنیه فنی راه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور بیان کرد: برای استانی مانند اردبیل که در فصول زمستان با بارش های سنگین همراه است و فصل کاری محدودی دارد باید پیمانکاران و بخش خصوصی در همه محورها به کارگرفته شده تا از ظرفیت آنان در اجرای پروژه ها استفاده کنیم.

استان اردبیل جزو استان های پیشرو دراجرای روکش آسفالت است سیاهپور با بیان این که استان اردبیل در امر اجرای روکش آسفالت جزو استان های پیشرو برتر کشور است، تصریح کرد: در خصوص بهسازی و روکش آسفالت مسیرهای منته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی استان اردبیل

اختصاص 150میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محورهای اصلی استان اردبیل