مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-18سياسي

در آستانه بازگشایی مدارس تمام دستگاه های خراسان شمالی پای کار بیایند


باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم تمام دستگاه های مرتبط پای کار بیایند، زیرا کمک کردن به فضاهای آموزشی پایه و اساس و سرلوحه هر جامعه ای است و قطعا در پیشرفت جامعه اثرگذار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم تمام دستگاه های مرتبط پای کار بیایند، زیرا کمک کردن به فضاهای آموزشی پایه و اساس و سرلوحه هر جامعه ای است و قطعا در پیشرفت جامعه اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: باتوجه به جلسه ای در آموزش عشایری انجام شد، توافقی با وزیر آموزش و پرورش انجام شده بود که به زودی جلسه ای با این موضوع در وزارت خانه هماهنگ شود تا از سهمیه استان برای برخورداری از خدمات مدارس عشایری در جریان باشیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: خط قرمز ما در موضوعات آموزش و پرورش استحکام بنای مدارس است و در تمام ساختمان های جدید و قدیمی که از قبل ساخته شده باید این موضوع مدنظر باشد، زیرا سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد.

وی همچنین در رابطه با مصوبه دوم شورای آموزش و پرورش قبل با موضوع کتاب جغرافیای استان خراسان شمالی تصریح کرد: این کتاب در تمام حوزه های استان بوده که به چاپ رسیده است و باتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه بازگشایی مدارس تمام دستگاه های خراسان شمالی پای کار بیایند

در آستانه بازگشایی مدارس تمام دستگاه های خراسان شمالی پای کار بیایند